نکاتی درباره کامپوزیت ها که دندانپزشکان معمولاً به شما نمی گویند
نوشته شده توسط : محمد ناصری


2- جنبه مارک کامپوزیت آنقدر در زیبایی نهایی که تبلیغ می شود نیست ، بلکه هنر دندانپزشک نقش اول را در نتیجه زیبایی ایفا می کند.

2- مارک کامپوزیت چیست ، در هزینه اعمال زیبایی تأثیر چندانی ندارد ، زیرا تفاوت قیمت در حجم کامپوزیت مورد استفاده دیجیتالی نیست.

3- اینکه بیمار چه رنگی را انتخاب کند تاثیری در هزینه های درمان ندارد.

2- آنچه برای کیفیت درمان و زیبایی و هزینه درمان ضروری است صنایع دستی ، تجربه و تجربه دندانپزشک است. در حقیقت ، روکش کامپوزیت مانند نقاشی است که ارزش خود را از هنرمند به دست هنرمند می گیرد ، نه مارک و رنگ بوم.

بسیاری از افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند ، نگران اندازه و برآمدگی دندان در نتیجه کار هستند ، باید گفت که این کاملا به کیفیت درمان دندانپزشک و اینکه آیا جزئیات شکل دندان و شفافیت رنگ بستگی دارد ، بستگی دارد درست ساخته شده زیبا خواهد بود انتخاب رنگ کامپوزیت روکش مهم است. رنگ های سفید مارک های مختلف کامپوزیت متفاوت است و دندانپزشکی در ارائه و ارائه رنگ مناسب به بیمار که با مارک های مختلف کامپوزیت و رنگ آنها کار کرده و حتی نتیجه ترکیب رنگ های مختلف را می داند ، موفق تر است.

قبل از انجام اقدامات زیبایی دندان مانند روکش لمینت یا کامپوزیت ، به نکات زیر توجه کنید.
2- این روش های درمانی همیشه در همه افراد قابل استفاده نیست و باید به شرایط دندان و سلامت لثه توجه شود.

در - در بعضی موارد استفاده از روش ارتودنسی ضروری است.

2- با استفاده از روش روکش لمینت یا کامپوزیت ، ممکن است نتوانیم تمام انتظارات شما را برای زیبایی برآورده کنیم و فقط بخشی از آن برآورده می شود.

بنابراین لازم است در انتخاب بهترین متخصص و باتجربه احتیاط کنید و قبل از شروع درمان ، تمام خواسته های خود را با او در میان بگذارید تا بهترین روش درمان را تعیین کنید.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: